7 MARS 2014

Hallå =) Solen skiner just nu rakt in genom fönstret och bländar mig, och jag älskar det! Ge mig sol och värme. Idag är en bra dag. Jag somnade som en stock igår och vaknade innan klockan ringde imorse, har den alltid på väckning klockan 9 för att jag inte vill sova bort dagen. Innan jag åkte iväg och tränade på luchen så hann jag med att dammsuga och fräscha upp lite här hemma =) Ska alldeles strax hoppa i träningskläderna igen för att åka iväg och träna lite till. Älskar mina fredagar nu för tiden! Varför? Jo för att det är fredag och för att de består av mycket träning <3 
 
Är ensam hemma hela helgen, Ari åkte till Kiruna igår och kommer hem på söndag kväll någon gång. Vet inte riktgt vad jag ska roa mig med ikväll, plugga ikapp lite antar jag, inte så mycket val om jag säger så. Har hamnat i en liten svacka med plugget känner jag. Inte kul och verkligen inte bra. Antar att det händer alla någon gång? Aja, i alla fall. Nu ska jag börja göra mig ordning så att jag inte kommer för sent. Har lovat att hänga lite med Nathalie innan träningen. =)