19 APRIL 2014

Eh.. Ja, alltså jag vet inte vad jag ska skylla på längre.. Har blivit för lat för att blogga. Eller något sånt. Livet glider på som vanligt liksom, eller aa, nästan i alla fall. Håller just nu på att gå igenom en rätt stor "förändring i livet" skulle man kunna säga. Fast det känns bra :) 
Klockan är slagen långt över natt och jag ska egentligen sova men jag tänkte vara duktig och plugga efter jag kom hem från Emelie men jag kletade istället på en ansiktsmask som stelnar till så kan typ inte koncentrera (är nog en aning för trött också). Får helt enkelt gå upp tidigt och skriva på inlärningen imorgon. Imorgon kommer bli en rolig dag!! Dagen kommer bestå av träning och födelsedags fest :D Wooho!! Kan bli en sjukt lyckad dag! 

Obligatoriska Let's dance kvällen ❤️


Ska gå och dra bort masken nu och sen blir det raka vägen ner i säng! 
God natt💤