27 JUNI 2014

HEEJ och förlåt för dålig bloggning, har haft fullt upp med saker som tagit min tid men det komiska nu är att jag kan inte komma på något av vad jag sysslat med på senaste tiden.. Det har ju varit midsommar och så och min midsommar helg bestod bara av att vara med goa vänner :) Tänkte att eftersom jag inte kommer ihåg vad jag gjort så slänger jag upp några bilder som får visa istället :) 
Snart är juni slut och jag tycker verkligen inte det känns som sommar, känns mer som en övergång till höst. Vi fick typ 2 varma sommarveckor, blir det inte fler? Just nu ös regnar det ute, vilket det gjort flera dagar nu. Enligt väderprognosen så ska det regna resten av veckan också.. Men jag är inte bitter, tycker bara det är lite tråkigt ;) Om man ändå ska se något positivt med regnet så är det väl att jag inte behöver känna mig dålig när jag är inomhus och tränar! Sitter i soffan nu och laddar om för dagens andra pass :) woho!
Glass fikat med Sara i Sundbyholm

En enkel selfie bara..
Fått en dille på varma mackor med tonfisk på.. MUMS.
Denna bild representerar midsommarafton, vin och jordgubbar!
Igen, selfie. Födelsedags firande.
Varit duktig och försökt jobba lite.