Believe in yourself a little more!

 Emelie introducerade vinet och jag blev frälst!
 
Har spendeat många timmar hos väldens bästa Emelie
Hängt på landet och bara varit glad
Vi drog till Norge för att hämta hem bror
 
 
 
Känslan som uppstod i Norge kommer jag leva länge på!
Gick och blev BodyPump instruktör..
 
Bror kom hem från Norge och stannade 3 veckor innan han drog igen :(
Många IKEA vändor på kort tid..
Levt i kaos och tränat på hårt som den träningsnarkoman jag är.
Fått ordning på kaoset
Känner mig hemma hos mig
Alldeles för mycket godis på senaste.. Här färdkost ner till Halmstad.
Ännu mera vin med min bästa
Insett att jag är bara jag och det går inte att ändra på. Lär dig älska dig själv!
 
 
 
Bestämde mig för att göra en total vändning i livet. Det är alldels för kort för att kasta bort. Lär dig leva med dig själv. Jag vet att jag har utvecklats och blivit en annan person, jag känner det. Till en bättre, modigare, gladare och till en friskare! Minns inte när jag mådde så här bra som jag faktiskt gör nu. Jag kan njuta av livet nu. Livet är så värt att leva!