13 JUNI 2014

Hallåå :D 13 JUNI, det är verkligen sommarmånad nu men jag måste få erkänna att jag är inte riktigt så där super glad över vädret.. Det är inte riktigt så där super sommrigt. MEN DET KOMMER NOG! Jag sitter just nu i soffan och verkligen taggar till inför imorgon då det är SUMMERBURST!!!!!!! GAAAAH! Ville verkligen åka det här året och nu sitter jag här med min biljett!! Skiter i att vi kanske fick betala lite mycket, en lever bara en gång! Och det är trots allt bara pengar, får ju nya hela tiden liksom (om en ändå kunde tänka så va? haha). Ska bli så sjukt jävla grymt kul!! Imorse när jag vaknade kände jag mig inte super pigg men det är jag nu så det gör mig extra extra glad :) WOHOO
 
Nu ska jag göra mig klar för att gå ut och gå med Nathalie och sen vankas det ett attack pass innan jag får krypa ner i min renbäddade säng. Har inte sovit hemma på hela veckan då jag sovit hemma med lilla Pennan nu när Ari på Västkusten. Ska bli så skönt faktiskt. Trivs här i min lilla tjejiga etta.. Saknar Pennan förstås <3
 
Insåg häromdagen att det var dags för att klippa av lite slitet hår.. Så så fick det bli!
TAGGAAAD!