8 FEBRUARI 2014

God dag =) Igår var det verkligen en träningsfredag, hela tre pass hann jag med. När jag kom hem sen på kvällen bäddade jag ner mig i soffan med en skål popcorn och en film. Rätt mysig fredag ändå =) Jag hann även med en sväng till TunaPark mellan passen, fick med mig lite små skit som måste förnyas ibland, bland annat en mascara. Bestämde mig för att prova en ny den här gången, spännande. Haha. En skjorta fick också hänga med hem, den kommer även invigas ikväll. Tidigare imorse åkte Ari och några kompisar iväg till Motala för att hälsa på Kristin och Marcus men jag kunde tyvärr inte följa med då jag är bokad på Gympozz med andra planer. Först kommer vi träna tillsammans alla värdar och instruktörer sen blir det mat och förmodligen lite alkohol också. =) Det blir nog trevligt!
 
Imorgon skulle jag verkligen vilja ha en träningsfri dag, men med tanke på att jag står på schemat så blir det nog inte så lätt.. Hm. What to do? Får väl vila efter träningen helt enkelt. 
Nu ska jag käka något så jag hinner smälta maten innan jag måste traska ner mot Gympozz. En kesoplätt kanske? 
 
 
 Följ mig på instagram, @ankan_k