6 JANUARI 2014

God kväll! Jag startade denna dag med att försova mig.. Jävla skit. Vi skulle på teater med skolan men jag missade den =( Tråkigt. Jag har fallit tillbaka i fasen då jag inte kan sova. Har alldeles för mycket tankar och känslor som dyker upp så fort jag försöker slappna av. Det är sjukt jobbigt! Känner liksom att jag inte vågar slappna av då jag är rädd för att hantera trycket när tankarna kommer. Förstår ni vad jag menar? Så med tanke på att jag knappt sovit något under natten så bäddade jag ner mig under täcket igen vid 11 tiden och sov till 13:50. Tråkigt att sova bort dagen men tänkte att kroppen kanske behövde denna extra sömn.. Halv 5 åkte jag och tränade =) Körde ett combat pass och ett balance pass. Riktigt skönt! När jag tränat klart åkte jag och köpte hårfärg som Ari sen hjälpte mig med att kleta i håret. Vilken väldigt intressant dag jag har haft för mig va? Ett ord, vardag. 
 
Just nu ligger jag under filten i soffan och kikar på filmen på 6:an. Men funderar på att byta plats till sängen istället. Börjar känna mig lite tröttis. Imorgon måste jag hinna med att städa innan jag ska iväg och träna på lunchen. Efter lunchträningen tänkte jag försöka hinna med att glida runt i butiker på stan. 
God natt!
 
'
Imorse blev jag avundsjuk på denna lilla misse som låg och sov så fridfullt i den fortfarande varma sängen, min säng desutom. Hon var en av de anledningar till att jag bädda ner mig under täcket igen bredvid henne. Så mysigt att somna till hennes kurrande, det är faktiskt rätt sövande när jag tänker efter.