5 FEBRUARI 2014

God dag =) Jag vaknade imorse av en jävla traktor, blev så irriterad att jag var tvungen att spela en gammal pensionär och kika ut genom fönstret, och POFF helt plötsligt blev jag så glad av att se traktorn, den åkte runt och skrapade bort all snö!!! Så nu är det knappt något snö alls på vägarna. Försvinns snö, försvinn! Just nu sitter jag och kikar på The real housewives of Miami, seriöst jag förstår inte vad de "damerna" har fått för uppväxt? Helt jävla pantade. Det ända dom gör är att skämma ut sig själva. Fattar inte ens varför jag fortfarande tittar, jag skäms typ åt dem. I alla fall. Idag på morgonen fick jag en levereans från Mary Kay, ska testa deras ögonfransserum Lash & Brow buildning. Har hört bra om det och sätt före och efter bilder. Hoppas den funkar då den inte var så jätte billig! Har inga jätte planer idag, ska bara ta det lugnt. Ska fixa naglarna halv 5, kanske ska passa på att glida runt lite på stan innan det? Lite lockande är det allt. Vill hitta någon fin skjorta till på lördag, något smycke också kanske. Senare ikväll blir det träning, som jag längtar. Jag ångrar nu att jag tog den tid jag tog till naglarna, hade kunnat hoppat in på ett pass till då. Är verkligen träningssugen idag. Nu ska jag käka frulle/lunch.
 
 
Plugghästar? Absolut.