15 FEBRUARI 2014

Jag hade en så mysig kväll igår med Emelie. Blev bjuden på super duper goda vårrullar och typ jordens godaste vin till det (typ andra gången jag dricker vin så att aa, jag har ju inte så mycket att jämföra med. haha). Det blev en sån kväll då vi bara satt i flera timmar och pratade om allt och inget. Jätte skönt. Kände mig så glad inombords när jag cyklade hem. Förresten hur skönt är inte det då? Att snön är borta så man kan börja cykla igen. Så mycket "roligare" än att gå. Som vanligt hade jag lite svårt att somna när jag lade mig när jag kom hem men några timmars sömn blev det i alla fall. Gick väl upp strax innan 8 och tog tag i disken sen har jag typ suttit och kikat på ikeas hemsida. Känns som om det kommer bli en tripp dit inom en snar framtid..
 
Nu ska jag fortsätta kolla lite på barnkanalen innan det är dags att röra sig ner mot Gympozz. Kan inte bestämma mig om jag ska köra ett eller två pass. Hm. Vi får se. 
 
Dagens frulle rulle, varmchoklad och yoghurt med flingor och kanel. Mums.
 
Pennan var också så där lagom trött kjelig imorse. Lilla skruttan.