14 FEBRUARI 2014 (ALLA HJÄRTANS DAG)

Tjaa!! Jag försöker att koncentrera på mig att skriva men det är inte så lätt när jag har sjukt sjuuuukt bra musik på i bakgrunden.. Haha. (Our last night). Åh min kära vänner, jag är glad idag. Varför? Jag bara är det! Glad för mig egen skull! Älskar man inte sånna här dagar? JO! Jag har inte gjort så mycket sen sist jag uppdaterade. Bara degat omkring mest typ. Haha. Idag har jag dock hunnit med lite saker. Jag har hunnit med att städa lite på morgonen och hämtat celsius <3 samt en snabb visit hemma hos Aris föräldrar då jag fick göra ett stopp och hämta upp honom innan jag drog iväg och brände av dagens första träningspass. Har två kvar ;) WOHO! Direkt efter träningen ikväll blir det att gå hem till Emelie där jag blir bjuden på käk och mys. Ska bli helt underbart. Ari ska iväg på annat håll. Men jag känner inte heller för att "fira" alla hjärtans dag. Hm. 
 
Just precis nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar, börjar kännar mig lite stressad. Vill inte hinna smälta maten innan jag ska träna igen. Istället för att jag käkade min gröt så ville Ari hellre käka kött.. (Kött mot gröt? Svårt att välja?). Nehe, om jag ska gå och skära upp mina grönsaker till maten nu istället. Ska faktiskt bli rätt gott med käk. 
 
PUSS PÅ ER!
 
Bara för att det är så tråkigt med inlägg med bara text så slänger jag upp en random bild. Lyxade till det härom kvällen med lite varm choklad.