10 FEBRUARI 2014

God kväll =) Den här helgen mina vänner, den här helgen, den har varit så jälva underbar! Det här är en helg som jag kommer leva länge på!! Helt klart! I lördags så var det en dag med Gympozz folk, vi gick igenom 15 olika koncept som Gympozz erbjuder. Vi tränade i ca 3 timmar, timmar av jätte tränings glädje! Super duper kul. Efter träningen käkade vi lite mat tillsammans och sen senare på kvällen drog vi ut till Pitchers =) Jag hann även med att träffa Carro och dra till Harrys med henne en stund innan vi bestämde oss för att dra tillbaka till Pitchers. Sedan efterfest hos Sara som slutade med däckande på soffan. Dagen efter var lite si så där, mådde väl inte super bra. Men efter lite käk, lite vila och lite mer käk så blev jag gladare och lite piggare igen.
 
DEN HÄR HELGEN HAR VARIT SÅ BRA! Jag har verkligen mått bra! 
 
Idag.. Måndag morgon, jag hade tvätt. Usch. Fan det är inte kul alltså. Det är så långtråkigt, men när jag är klar så känner jag mig typ alltid ren? Haha. På lunchen var jag med och instruerade ett pump pass, gick helt okej =) Sen satt jag värd som vanligt från typ 16-18:30. Efter det blev det träning som vanligt, fast i Strängnäs denna gång. Jag hakade på Sara som håller bodystep pass där. Super kul! Bra start på veckan! 
Imorgon är det skola som väntar så jag ska alldeles strax krypa ner under täcket och kika på Pretty little liars. Har äntligen tagit med tiden att fixa de senaste avsnitten nu. Så, God natt på er, sov gott =)