1 FEBRUARI 2014

Tja tjaa!! =) Jag trodde verkligen att jag skulle vakna upp sjuk imorse då jag kände mig febrig och rätt sliten igår kväll. Men nej, jag är inte sjuk och jag känner mig heller inte sjuk! Igår gjorde jag ingenting förutom att träna på lunchen sen däckade jag i soffan efter duschen och sov sen resten av kvällen. Idag har jag också hunnit med lite träning, ett pass kl 1 och sen ett till kl 3. Så nu känns kroppen så där underbart "tränad" igen. Haha. (Antar att det bara är träningstokiga människor som förstår vad jag menar?). Ikväll hade jag velat åka hem och hälsa på hos syster och busa med barnen men jag vågar inte träffa dem än kom jag på, hela familjen råkade ut för magsjuka nämnligen. 
 
Just nu sitter jag nergosad i soffan och kikar på en B film på 3:an. Lär väl sitta här tills Ari ringer mig och vill ha skjuts hem. Känner att jag måste kika på pumpen till imorgon, känner mig lite lagom pressad. Måste verkligen klara av det här!