21 september 2012

Tröstätning, dålig självbild och dåligt självförtroende går inte riktigt hand i hand. USCH!! Ringde precis pojken så här på kvällen och frågade om inte han kan börja gymma med mig. Jag behöver verkligen någon att komma igång med träningen igen. Jag har en spärr just nu. Är inte alls pepp, fast jo men ändå inte. Vet inte varför. Mår typ dåligt och hetsäter som aldrig förr?!. Alltså jag verkligen hetsäter. Ursäkta för klagoinlägg. Men det är inte precis någon nyhet att jag inte trivs med mig själv och verkligen inte min kropp. Ska verkligen försöka nu. Jag vill verkligen verkligen verkligen. Det kommer säkert fortsätta vara dålig bloggning ett tag till. Det är inte så bra just nu. Därför väljer jag att inte uppdatera eftersom det säkert bara skulle bli sånna här "depp" inlägg.. Så ja. This is my fucking life.
Bästis
Skrivet den:

Det är bara en period, snart är du taggad igen! Och glöm inte att du är bäst!!!!

Svar: Jag hoppas det :( <3 LOVE YOU!!
Angelica Karlsson