THIS IS ME RIGHT NOW

Som sagt.. Jag lever! Jag har bara varit väldigt väldigt off. Allting började nog när jag fick veta att min hund var sjuk och att hon kanske var tvungen att få somna. Men den starka kämpe som hon är så fungerar medicinen på henne ♥ (Som det i alla fall verkar som). Men efter den dagen så kan jag liksom på något sätt inte koncentrera mig. Det är nästan som om att det kryper och pirrar i kroppen på mig hela tiden. Kan bli hur deppig som helst på en sekund och bara gråta eller bli skit arg utan att ens egentligen veta varför?. Det är sjukt jobbigt! Kan ju säga att det är därför jag inte bloggat. Blir så tråkigt om det bara blir massa depp/tjat/gnäll. Men måste ändå få skriva av mig lite. Det jobbigaste är att jag inte kan koncentrera mig. Plugget just nu är en pina. Allt är bara så jobbigt. Vet inte det kanske är lite höst depp? Så det här är jag just nu! En tjej som inte alls vet vad som sker i huvudet eller någon annan stans för övrigt. Jag vet inte vad som händer och sker just nu?.

Skriver mer imorgon känns det som. Men nu vet ni i alla fall. Osäker och rädd tjej kan man säga.