dag 3. Dina kompisar

Eftersom jag är en person som har otroligt svårt att lita på folk och känner mig inte alls trygg bland vissa människor så har jag nog rätt svårt att träffa nya "vänner" eller hur man ska säga det. Därav att många tar mig som en blyg person. Vilket man också lätt blir. Men det är som sagt ingenting jag vill vara. Vill kunna vara den glada tjej som jag är när man verkligen har lärt känna mig. Skojar och skrattar hur mycket som helst. Men när jag väl skapar en ny kontakt och personen i fråga och jag verkligen klickar så brukar det inte ta så lång tid innan det blir en stadig vänskap. För mig är det viktigare med kanske lite färre riktiga vänner än massa ytliga vänner. Om ni förstår vad jag menar. Jag måste kunna vara mig själv till 100%. Det är inte många personer jag kan vara det med. Min absolut bästa bästa vän är Maria helt klart! Gud hon är typ min förebild. Så smart och duktig. Och hon kan verkligen läsa mig som en öppen bok. Säger vad hon tycker och tänker, sanningen helt enkelt. Hon är inte en sån som säger det man vill höra. Love you  Sen har jag förstår andra nära vänner som också betyder massor. Men Maria och jag har varit kompisar sen vi var typ 4 år!! Det är något speciellt. Helt klart en sann vän