24 oktober 2012

Hallå hallå :)  Är helt slut i huvudet.. Har läst i litteraturen tills imorgon, trodde jag. Kollade upp mer exakt vad det är vi ska läsa, och det visar sig att jag läste i helt fel bok. Eller inte helt fel, mer en bok som man kan läsa vid sidan av. Så ska ta nya krafter och börja läsa i den anda boken. Men tror inte det kommer bli så jätte jobbigt då jag fixa lappar till varje kaptitel om vad det är mer exakt jag ska fokusera på! Hur är det annars med mig då? Inte så bra. Mitt ben kan dra åt helvete. Det är typ svullet. På smalbenet typ. Skulle inte förvåna mig om det är någon inflamation eller något. Sen för någon dag sen (söndags) fick jag feta äckliga skavsåret på hälen.. Igår varade det som fan... Kan.inte.ens.sätta.ner.foten.i.skon!!! Igår var jag sjukt sugen på att träna, som alltid. Men nej jag KUNDE INTE. Jag ljuger inte när jag säger att jag stod i hallen och grät för att jag inte kunde få på mig skon. Ari fick liksom trösta mig och få mig att fatta att fan är du dum i huvudet, man kan inte träna när man har ont! DET SUGER SÅ HÅRT! Känner mig typ sjukt stressad över att jag vill träna nu halv fem men vet innerst inne att jag inte kommer kunna göra det. Och vad gör jag när jag är hemma och har tråkigt/mår dåligt? Jo.. ÄTER.... Fan också.

Hoppsan, kom visst fram lite känslor där. Där ser man. Sorry för depp inlägg, men ni fattar inte hur jag känner.