When you got a chance

Snacka om att ens dag glada humör kan ändras fort!! Nu känner jag mig istället väldigt kluven och jag vet inte vad istället för glad. Jag fick precis veta att jag blivit antagen till Människa-natur-religionsprogrammet.. Innan jag sökte till det program jag går idag så var jag jätte sugen på just människa programmet. Men det startade tydligen bara på hösten. Så jag tänkte att wft jag prövar att söka nu. Dock så har det gått och blivit en distans utbildning. Förut (om jag minns rätt) var den placerad i Gävle. Alltså via Gävle högskola. Bara hela den grejen att behöva flytta rätt långt såg jag fram emot. Men nu om det är på distans så vet jag faktiskt inte. Inte bara för att jag inte kommer behöva flytta, (vilket ändå är rätt bra med tanke på att jag ska bli instruktör och grejer). Jag vet helt enkelt inte om jag orkar läsa ett så stort program på distans.? Jag vet faktiskt inte. Det är här faktiskt väldigt jobbigt. Jag har ju ändå fått höra hur bra jag verkar vara i det program jag går idag. Att jag tar allting ett steg närmre, jag ser barnen och liksom tänker. Jag ser dem bara inte. Utan jag tänker och funderar varför reagerar dem just så där i den där situationen?. Svårt att förklara. Så idag blir det nog många samtal fram och tillbaka med familjen. Hur tusan ska jag göra?