31 OKTOBER 2013

Det märks att jag förfaller när jag inte behöver åka till Stockholm på typ 3 veckor.. Jag sover alldeles för länge och jag blir sjukt lat. Jag har i alla fall suttit med tentan sen klockan 9 imorse, och jag har kommit en bra bit :) Bara två punkter kvar att skriva om. Känns bra faktiskt! Ska ta en paus nu och käka lite. Får se om jag hinner fortsätta lite till innan det är dags att åka och träna med Lena.
 
Jag tror att jag påverkas sjukt mycket av vädret ute. Så fort det är fint väder blir jag värsta glad och vill hitta på massa saker. Men som nu idag när det är alldels grått och regnar så vill jag innerst inne inte göra något annat än bara lägga mig under ett varmt täcke och kika på film och dricka varm choklad. Ska göra allt för att inte försöka påverkas så mycket. Det är sjukt jobbigt. Palla gå runt och liksom känna sig deppig, och egentligen inte veta varför?
 
Nu måste jag äta något, min mage gör uppror..