11 NOVEMBER 2013

Den här helgen bara rusade förbi.. Det är redan måndag kväll! Galet. Jag har haft en rätt full planerad helg, därav att den gick så fort säkert.. I fredags var det träning och lite chill dill hemma på kvällen, i lördags var det träning och lite till träning tillsammans med syster :) På kvällen åkte jag hem till Carro <3 Det var super länge sen jag träffade henne så det var helt underbart att träffas igen <3 Helt klart bästa helgen på länge! Underbar var den. Vi satt några tjejer hemma hos henne och drack lite alkohol och hade det trevligt. Sen senare på kvällen blev det utgång. 
I söndags var det älskade pappas dag :) Den dagen spenderades hemma hos mamma och pappa tillsammans med resten av familjen, det blev tacos och fika. Mums. Efter vi varit hos min pappa blev det vidare hem till Aris pappa för yttligare lite fika. Hm. Det har varit en super bra helg, helt underbart att umgås med nära och kära!

Idag, måndag har jag inte gjort så speciellt mycket. Ari tog tvätten så jag fick en lång och skön sovmorgon. Sen har jag bara hängt på Gympozz från typ kl 3 till 9.. Det är mina sköna måndagar det! Är helt slut efter träningen ikväll. Kommer somna så gott sen :) Imorgon är det skolan igen, känns lite konstigt att behöva åka till Stockholm efter typ 3 veckors res "vila". Bara bita ihop och så är det snart jul ;) 
Celsius celsius.. Vad skulle jag göra utan dig? Super bra till träningen. Energin bara flödar.