SPRING I BENEN

Så där ja :) Det blev lite träning idag också :) Planen var ju att jag skulle försöka köra två pass idag, GRIT och attack. Det första passet är verkligen sjukt sjukt jobbigt så jag brukar alltid bara köra endast det passet, annars kör jag nog alltid två. Men eftersom Ari går på sin semester idag (eller egentligen på måndag) så tänkte jag att det kanske är lite gulligare om vi umgås, det är ju trots allt fredag. Annars har vi typ inte tid för varandra, han jobbar, han kommer hem, jag drar och tränar.. Ja typ så. Så jag tänkte att jag åker hem och "överraskar" honom och så kan vi hitta på något. Vad händer då? Jo han skickar sms och säger att han ska dra ut med några polare och dricka öl. Kul tänkte jag då! Här skippar man träning helt i onödan liksom. Så ja, jag blev kanske lite sur. Men jag vägde upp det med att när jag kom hem så snörade jag på löparskorna och bytte till en fräsch tröja sen drog jag ut och sprang 6 km. Hade så kunnat springa mer, verkligen avslappnande. Sprang på ca 30 min, vet inte exakt, dum som jag är satte på tiden när jag gick hemifrån.. Men jag är nöjd och är inte alls orolig att jag inte kommer klara tidsmålet på tjejmilen! Nu ska jag kika lite tv och sen får jag väl se vad jag hittar på..